Tuesday, 26 April 2011

Contest Semua Tentang Empat....

assalamuaalikum...

nak join contest ney.. saye di tag oleh cik sabrina yg saya sayang lebih!


nak join?>click here!

4 PERKARA DESCRIBE ABOUT YOURSELF
1. saya suke membaca!
2. saya budak yang suke arena perbahasan!
3. saye suke masak!
4. saya seorang yang rajin makan ubat!

4 NAMA MANJA KAMU
1. sya
2. kakak
3. nur
4. gedik(ney kakak2 saya panggil)

4 PERKARA BAIK YANG KAMU BUAT HARI INI
1. saya masak makanan tengah hari..
2. saya mandikan hakimi..
3. saya teman umi shopping..
4. saya jadi tukang angkat barang yang umi beli..

 4 TEMPAT YANG NAK SANGAT PERGI
1. Makkah
2. Korea
3. Paris
4. London

4 BENDA WAJIB BAWA KALAU KELUAR
1. henpon 
2. purse
3. kamera
4. pen

4 PERKARA TERAKHIR YANG KAMU BUAT SEBELUM JOIN CONTEST NI
1. reply mesej jueka n sabrina..
2. minum air masak satu mug..
3. edit gambar!
4. tengokkan kimi tido!

4 JENIS RAGAM MANUSIA YANG KAMU JUMPA HARI INI
1. manusia yang tak reti berhati-hati di jalan raya..
2. manusia yang suke gelak tak ingat dunia.
3. manusia yang suke nak cari salah orang..
4. manusia yang suke tolong orang!

4 ORANG YANG PALING KAMU SAYANG DALAM DUNIA INI
1. umi
2. abah
3. adik-beradik
4. sahabat saya!

4 MISI YANG MESTI KAMU CAPAI TAHUN INI
1. sambung law..
2. jumpe kelopaks
3. mencapai bentuk badan ideal! ceh!=p
4. berjumpe kawan lame,,sek rendah..

4 HABIT BURUK KAMU
1. suke mandi lame-lama..
2. bersiap nak kuar umah lambat giler..
3. suke kacau orang!
4. suke main-mainkan bulat,, kucing saya!

4 PERKARA YANG KAMU FOBIA
1. ular
2. bawak kereta
3. stalker
4. lelaki yang saya tak kenal!

4 SEBAB JOIN CONTEST NI
1. sabrina tagged!
2. saya suke jawab soalan.
3. saya nak ramai kawan!
4. nak adiah la..*i lyke!


* saya tagged awak! 





    

1 comment:

  1. good luck!!!

    saLam kenaLan...dr segmen Ben! huhu.. nice blog!(^_^)

    sudi2 lah lawat kiter plak ye


    http://themrizzo.blogspot.com

    ReplyDelete