Thursday, 1 December 2011

permulaan segalanya..

assalamuaalikum semua,, blog berhabuk sebab tuan dye malas sangat nak update,,, busy katenye..
kalah perdana menteri,, cehh#menyampah!

sekarang mula menyambung sem 2.. mula merajinkan diri dengan debat...
saya memang suka berdebat,, huhuh... saya akan sentiasa belajar benda baru dalam debat..

memang kadang-kadang penat.. saye merungut,, tapi hakikatnya,, ini minat saya.. biasa la baru belajar,, banyak menda yang perlu dibaiki... saya kan muda lagi,, haruslah rajin belajar...

tapi saya takkan tepikan pelajaran saya,, study will always be my priority..

sem 2 ini baik-baik sahaja.. kelas sama,, dah letak jawatan sebagai acr kelas.. malas nak banyak sangat komitment...

ermm,, pasal last entry,, yang did law love me?
rasenya mungkin kot,, result alhamdulillah,, memuaskan,, syukur... tapi mungkin tak memberangsangkan..
akan cuba yang terbaik untuk sem ni,...

lagi-lagi,, muet! susah laa,,, especially reading and writing.. doakan yang baik-baik sahaja..
saya mahu sambung law..

saya memang minat law dan saya akan berusaha untuknya,, insya-Allah..

ini entry pukal namanya.. semua nak cerita! overr syaa!

ala mane gambar ni.. x de laaaa.. bluetooth bermasalah pulak...

laen kali je laa,, gambar pon tak cantik sebab phone punya kamera tak cantik,, till next time!

*another bored entry by sya!

No comments:

Post a Comment