Wednesday, 30 May 2012

5 month of holiday!

Hello and a very good day i wish. Cuti panjang yg mengemukan aku. Aku tak suka cuti seriesly. Sbb bdn aku konfir naik sbb tak bnyk bergerak. Otak aku pulak tak berapa nak cergas kecuali kalau a8 pegi training debat. Tu je yg mampu. Last week aku punye kezen belah mak kawen, abang heikal. Kawen dekat perak,. Lepas kenduri tu, kami sekeluarga pergi ke cameron highland. Ehehe, seronok! Aku suka cameron. Walaupun waktu on the way aku mabuk darat teruk gila. Muntah banyak sangat. Muka pucat n pening2. Tapi mlm tu aku da oke sbb tok ki aku belanja steambot. Kena makanan panas, mmg bagus utk org yg mabuk darat ni.


Hehe, gambar makan eskrem strawberry yang seriously terbaik. Aku macam nak gila makan strawberry. Sedap sgt. Scone strawberry, coklat strawberry and ais krim strawberry mmg terbaik! Lepas tu pegi mardi tengok bunga! I loike, aku bunga maniac. Macam ape je jumpa bunga. Cantik! Aku berangan dah, bila aku dah kawen, aku nak honeymoon kt tpt yg banyakk bunga. Baru la romantik.  Hehe.


Last pic, gmbr dgn daisy, bertujuan nak jeleskan najwa adiba. Takpe len kali aku nak pegi sana dgn diba, sab, shee n nana. Mesti best kan! Alah,aku diajak berjumpa pun susah.aduhai, tak tau la. Bukan tak nak, tp halangan bnyk.sedihkan. Terpaksa ketepikan hasrat., emmm.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment: